Apa Kejadahnya Nurul Izzah Nak Samakan Anwar dengan Nabi Yusuf A.S..Mulia Ke Anwar nak disamakan dengan Nabi Allah SWT?

Februari 03, 2017 Admin 0 Comments


Kami membaca sepatah demi sepatah tulisan lidah penjilat rasmi Malaysia Kini yang mana Nurul Izzah mengatakan nasib PAPA sama seperti kisah Nabi Yusuf..kononnya sama sebagai mangsa fitnah..kenyataan ini membuatkan kami tergelak dan ianya hanya bersifat politik..jauh sekali untuk mengambil iktibar tentang nasib Anwar sebagaimana sirah Nabi Yusuf..

Ok..kami ceritakan Nabi Yusuf A.S memang seorang yang kacak..dan dia dijadikan anak angkat oleh orang besar Mesir Kitfir dan Zulaikha..ketampanan yang dimiliki Nabi Yusuf AS memang tidak boleh disangkal..hampir semua wanita terpesona melihat ketampanan dan bentuk badan Nabi Yusuf..

Sehinggakan isteri Kitfir, Zulaikha sendiri pun ternoda dengan Nabi Yusuf..suatu hari Zulaikha menggoda Nabi Yusuf untuk bersama..tetapi iman Nabi Yusuf A.S telah melindungi dirinya daripada ternoda..kisah ini telah sampai ke pengetahuian Kitfir dan Kitfir menyiasat perkara sebenar..hasil siasatan terbukti Nabi Yusuf A.S tidak bersalah atas bukti menunjukkan baju Nabi Yusuf telah terkoyak di belakang akibat ditarik Zulaikha..Ini penilaian awal bersandarkan kepada bukti baju..apakah kes ini sama dengan kes Anwar yang didakwa atas tuduhan meliwat?bukti di mahkamah telah menyaksikan terdapat DNA milik Anwar 4 cm di dalam dubur Saiful..

Jka Kitfir mengetahui ada bukti membuktikan Nabi Yusuf bersalah awal-awal lagi dia telah dipenjarakan..tetapi Kitfir dibebaskan dan diminta merahsiakan perkara ini..tetapi perkara ini tidak bertahan lama..cerita Zulaikha menoda Nabi Yusuf tersebar dan Kitfir khuatir isterinya akan ternoda lagi..maka Nabi Yusuf dipenjarakan atas alasan takut isterinya ternoda dengan kekacakkan Nabi Yusuf..

Tambahan pula, Nabi Yusuf pandai meramal mimpi..macam ini pun Izzah nak samakan nasib Nabi Yusuf sama seperti PAPA..memang satu kesilapan besar dan kenyataannya amat bahaya untuk generasi muda..kami bimbang generasi akan rosak apabil generasi muda menyamakan kisah Nabi Yusuf dengan Kes Anwar...inilah cara pembangkang..ambil sedikit cerita lepas tu goreng untuk ambil mileage..memang hampeh!!baca kisah Nabi Yusuf A.S di SINI...lepas tu anda bandingkan sendiri dengan Anwar..

0 comments:

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.