Rafizal, Patutnya Kau Tumbuk Jer Muka Zunar Tu !!

November 26, 2016 Admin 0 Comments


Hahhhh akhirnya ada juga wakil UMNO pergi sekolahkan si Zunar mangkuk hayun yang dikurniakan Allah kelebihan dan kreativiti melukis tapi tak memanfaatkan ke arah yang lebih baik. 


TAHNIAH diucapkan kepada saudara Rafizal, Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang dan Pemuda² berani tampil berhadapan dengan pelukis kartun biadap, si Zunar bahalol. Datang dengan aman dengan tujuan memberitahu hasrat yang terbuku di dalam hati.




Saya fikir jika Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan saudara Razlan Rafii atau Dato' Jamal yang berhadapan dengan keparat Zunar ni, mahu lebam muka dia kena sedas tumbukan. Puiii~

Sesiapa saja akan merasa marah terhadap Zunar apabila beliau tanpa henti memperlekehkan kepimpinan negara dan menjadikan bahan gelak rakyat serta orang luar negara.

Hari ini, Zunar kenal langit ni tinggi atau rendah. Tengok muka dia pun dah cuak beb.

0 comments:

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.