Penyokong DAP Makin Kurang Ajar

April 05, 2017 Admin 0 Comments

Nampaknya makin lama puak-puak ni makin kurang ajar dan biadap..Kalau dulu mereka berselindung apabila melakukan kerja-kerja jahat..tetapi nampaknya mereka semakin berani menunjukkan belang mereka..Adakah mereka fikir negara ini mereka yang punya???

Yang terbaru seorang budak cina telah memuatnaik sebuah posting di FB miliknya yang agak keterlaluan dan kurang ajar..


Jika kita lihat dari posting-posting si Alven biadap ni ..Kita boleh nampak bahawa di penyokong DAP..EP tidak pasti sama ada dia terlibat secara langsung dengan parti tersebut atau hanya penyokong tegar,..

Apa yang pasti sikap yang ditunjukkan oleh si biadap ini tidak boleh diterima sebagai rakyat Malaysia..Sikap kebencian yang melampau sehinggakan meminta Ketua Polis Negara ditembak mati..Bukankah sikap seperti ini merupakan sikap yang ditanam oleh DAP kepada rakyat Malaysia..Menghasut rakyat Malaysia supaya benci pada PDRM dan juga Kerajaan Malaysia..

EP harap si Alven biadap ni akan dikenakan tindakan undang-undang yang berat agar perbuatannya akan menjadi pengajaran kepadanya dan juga seluruh rakyat Malaysia.. Bukan dilepaskan dengan meminta maaf..Jika tidak puak-puak DAP ini tidak akan takut dan akan melakukan perbuatan yang sama di masa hadapan..

0 comments:

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.